بلاگ

معرفی انواع فوم

انواع فوم

انواع فوم از چه چیزی ساخته شده است؟

بسیاری از انواع فوم های مختلف بر اساس چگالی محصول و فرآیند از مواد مختلف ساخته می شوند. انواع فوم در جهان وجود دارد ، فوم   EVA فوم های سلول باز و بسته، فوم های پلی اتیلن ، فوم های لاستیکی، فوم های پی وی سی، پلی اورتان و غیره. در این مقاله به معرفی کاربردی ترین فوم      (فوم EVA )می پردازیم.

کاربرد انواع فوم را می توان در چه زمینه هایی یافت:

خودرو

 فوم عایق

ورزش، خانه و اوقات فراغت

انواع کفپوش تاتامی و لاستیکی

بسته بندی

فوم های صنعتی

 

فوم EVA مخفف فوم کوپلیمرسلول بسته اتیلن - وینیل استات است که به عنوان یک جایگزین موثر برای انواع مواد مورد استفاده در تولید استفاده می شود. این ماده جایگزین مناسبی برای لاستیک طبیعی، وینیل، نئوپرن، فوم های پلی اورتان و پی وی سی، کامپوزیت های چوب، نمد، فایبرگلاس و پشم معدنی است. مواد فوم EVA مشخصاً براقیت و شفافیت خوبی را ارائه می‌کند، در دماهای پایین قوی باقی می‌ماند و مقاومت خود را در برابر اشعه ماوراء بنفش حفظ میکند.

ورق فوم
فوم کاردستی

انواع فوم برای کاردستی

 

فوم کاردستی یک ماده ارزان قیمت و آسان برای ساخت اشیا است. فوم کاردستی یکی از بهترین منابع برای ساخت لباس است. تقریباً می‌توانید هر چیزی را از آن بسازید، از تاج و یقه‌های جواهری گرفته تا زره، تا آستین‌ها و ژاکت‌های شکل ‌دار که خیره‌کننده هستند. نام های دیگر آن ورق فومی است که معمولا ضخامت ورق ها حدود 2 میلی متر است. اما می توانید آن را در اندازه ها و ضخامت های مختلف تهیه کنید و شما می توانید آن را به روش های مختلف از جمله تا کردن، انحنا، برش و حتی شکل دادن با گرما کار کنید.

خرید فوم

فوم کاردستی معمولاً در فروشگاه های لوازم التحریریافت می شود. دارای ابعاد و ضخامت های مختلف هستند. در بسیاری از رنگ های مختلف وجود دارند، بنابراین انتخاب رنگ برای شما آسان است. از آنجایی که فوم کاردستی قابل برش است، معمولاً آن را با یک قیچی معمولی برش می دهند.

چرا کاردستی با فوم؟

کاردستی با فوم برای کل خانواده عالی است. برای والدین آسان و برای بچه ها سرگرم کننده است و بسیار متنوع تر از نمد است، با ده ها کاربرد بالقوه برای هر نوع فوم. بچه‌ها آن را دوست دارند زیرا محکم‌تر از کاغذ و مقوا است اما استفاده از آن ساده است و والدین آن را دوست دارند زیرا ایمن است و امکان تمیز کردن آسان را فراهم می‌کند.

قیمت انواع فوم

قیمت انواع  فوم بستگی به نوع ، ضخامت ، کیفیت، رنگ و ابعاد آن دارد، همچنین می توانید از طریق مجموعه با محصولات فومی بیشتر آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + چهارده =